Czas Koronawirusa
Vortal WebChapter  Poland
Nawigacja
Dealers Harley-Davidson Polska
Dealers Harley-Davidson Polska - dane adresowe
WARSAW CHAPTER POLAND
WARSZAW CHAPTER POLAND zaprasza

Warsaw Chapter Poland
istnieje od sierpnia 2001 r.

Zaproszenie
H-DC ELEVEN
H-DC  ELEVEN zaprasza

H-DC ELEVEN
istnieje 2013 r.
SOUTH CHAPTER POLAND
SOUTH CHAPTER POLAND zaprasza
WEST SIDE CHAPTER POLAND
WEST SIDE CHAPTER POLAND zaprasza

WEST SIDE CHAPTER POLAND
istnieje od 22 lutego 2002 r.
WARSAW CHAPTER
WARSAW CHAPTER zaprasza

Ten - Warszawski Chapter
istnieje od grudnia 2015 r.
HARLEY-DAVIDSON®
V- FORCE - POZNAŃ
HARLEY-DAVIDSON® POZNAŃ - zaprasza
Zasady jazdy z grupie
blank.gif

Opracował Kris na podstawie strony www.moto-tour.pl

Włącz sobie Video aby zobaczyć właściwy manewr.

Nikt nie wyprzedza prowadzącego i nikt nie jedzie za pasterzem (zamykającym grupę) zmiany miejsc wewnątrz grupy są możliwe lecz nie zalecane. Ustawienie pozycji motocykli wewnątrz grupy nie ma znaczneia.

Jeśli motocykl, który odłączył się od grupy, z wiedzą i akceptacją lidera, wraca do grupy, wszystkie motocykle muszą zmienić szyk tak, aby utrzymać porządek .To samo ma miejsce gdy motocykle zamieniają się miejscami.
Przekraczanie skrzyżowania lub ronda. Grupa zachowuje swoją formacje. Motocykle zmniejszanie odległości między nimi, co pomaga w nieprzerwanej kontynuacji jazdy. To również zwiększa postrzeganie grupy do innych użytkowników dróg, co czyni je mniej chętnymi do podziału grupy. Jeśli istnieje konieczność, aby zatrzymać, grupa nadal zachowuje swój porządek.
Przed wyprzedzaniem, motocykl porusza się w pobliżu osi drogi. Motocykle, które idą do zewnętrznej strony pasa ruchu, sygnalizują zmianę swojej pozycji kierunkowskazem
Podczas gdy grupa jest wyprzedzana przez inny pojazd, zazwyczaj taki proces zaczyna się sygnalizowaniem możliwości wyprzedzania przez Sheppard (pasterza). Odbywa się to przez ruch Shepparda w kierunku krawędzi drogi (jeżeli Sheppard obecnie jeździ na zewnętrznej stronie drogi, on / ona włącza prawy kierunkowskaz na chwilę). Wszystkie motocykle zjeżdżają na wewnętrzną stronie pasa ruchu w prawo do strony drogi, układanie w jednym rzędzie. Zmiany pozycji w grupie są również sygnalizuje przez kierunkowskaz
Jeżeli grupa została podzielona podczas przejeżdżania skrzyżowania na stopie lub światłach, motocykle, którym udało się przejechać zatrzymują się w rzędzie na prawej stronie drogi.
Jeżeli pozwalają na to okoliczności, grupa może poruszać się ze znacznie zmniejszoną prędkością, czekając na resztę grupy, do
doganiającej. Widząc w części ogonowej grupy, motocykle zwiększają prędkość, aby ich połączenie nastąpiło płynnie.
Jeśli masz awarię, to zwalniasz i zatrzymujesz się na poboczu. Motocyklista jazdący za zjeżdża również i wszyscy za nim robią tak samo zatrzymując się w jednym rzędzie na poboczu. W ten sposób "sygnał" osiąga prowadzącego. każdy
motocyklista w bezpiecznych odstępach
Parking.

Prowadzący grupę zatrzymuje się na końcu parkingu, odwraca motocykl i umieszcza ukośnie motocykl do
w kierunku wjazdu na teren parkingu. Kolejny motocyklista powtarza manewr po prowadzącym, wprowadza motocykla obok
niego

Ostrzeżenie o możliwości nagłego hamowania.

Kiedy prowadzący grupę widzi sytuację na drodze, które mogą powodować konieczność
hamowanie awaryjnego, błyska światłami hamowania z dużą częstotliwością (nie tak silny aby nagle spowalniać)
Ostrzeżenie jest powtarzane przez wszystkich motocyklistów grupy, aby przekazać sygnał do tyłu.

Blokujący - bezpieczny przejazd przez skrzyżowania i ronda

Aby utrzymać nierozerwaną grupę przy przejeżdżaniu skrzyżowania lub ronda Bloker jedzie jako drugi w grupie i blokuje drogę.

Aby grupa przejechała drogę z jego prawej strony, bloker zatrzymuje się na środku pasa ruchu dla jadących z naprzeciwka, podnosi rękę i zatrzymuje pojazdów nadjeżdżających z naprzeciwka, aby
Grupa mogła przejechać bez podziału. Po tym jak wszystkie motocykle zakończą manewr, bloker dołącza jako ostatni i stopniowo przesuwa się do
prowadzącego   grupę, na  swoje poprzednie miejsce.
 
Jeśli ktoś zwróci uwagę, że jego motocykl ma końcówkę benzyny, zagrażającej w niezakłóconej jeździe, kierowca porusza się w kierunku
motocykla, który jedzie tuż przed nim  i wskazuje na bak

 .Motocyklista, który widzi sygnał konieczności tankowania powtarza takie działanie względem kierowcy jadącym przed nim
. W ten sposób "sygnał tankowania" osiąga prowadzącego grupę.

Prowadzący zjeżdża na najbliższą stację paliwową.


blank.gif
capmain-b-left.pngcapmain-b-right.png
Komentarze
blank.gif Brak komentarzy. Może czas dodać swój? blank.gif
capmain-b-left.pngcapmain-b-right.png
Dodaj komentarz
blank.gif
Nick:

Kod potwierdzający:
Kod potwierdzający


blank.gif
capmain-b-left.pngcapmain-b-right.png
Oceny
blank.gif
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się , żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
blank.gif
capmain-b-left.pngcapmain-b-right.png
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie


6,237,762 unikalne wizyty